Klachten

Klachtenregeling

  • Max Health Care is aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF. Bij een klacht wendt de klager zich bij voorkeur tot de betreffende therapeut. De klacht wordt in een persoonlijk gesprek besproken en er wordt geprobeerd tot een oplossing te komen. Indien dat niet het gewenste effect heeft, kan de klager de klacht schriftelijk richten aan de klachtencommissie van het KNGF.
  • De klachtencommissie bemiddelt, stelt eventueel een onderzoek in en doet een aanbeveling.
  • "De fysio's van Max Health Care hebben er mede voor gezorgd dat we na mijn knieblessure de 2e plaats op het WK behaalden"

    Reinder Nummerdor, professioneel beachvolleyballer
  • Manja Weitjens

    "Dankzij de professionele behandeling van Max Healthcare is mijn rugpijn snel over en kan ik weer heerlijk Body Balancen! "

    Manja Weitjens
  • Pieter de Vos

    "Mijn schouder was "uit de kom" geschoten. Dankzij het team van Max Health Care kon ik binnen 3 maanden weer golfen!!"

    Pieter de Vos
  • Rosa Visser-Zaccagnini (72 jaren jong)

    "Dankzij de behandelingen verricht door Max Health Care, kan ik weer gewoon weer lopen en heb ik geen operatie meer nodig!! "

    Rosa Visser-Zaccagnini (72 jaren jong)
  • Pieter Raaskamp

    "Door de fysiotherapeuten van Max Health Care revalideerde ik snel van mijn knieoperatie."

    Pieter Raaskamp